Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2010 11:06 - Дискриминация или не,забраната за плуване на цигани?
Автор: georgiev1990 Категория: Други   
Прочетен: 11335 Коментари: 10 Гласове:
2

Последна промяна: 30.09.2011 12:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Здравейте приятели от блога, след дълго четене на коментари от предишната ми статия, реших да ви занимая с един проблем, проблем предимно свързан с цигани. Нека първо да уточня, че аз правя разлика от циганин до циганин, както има лоши,мръсни и крадливи българи така има и същите такива цигани. Нашето общество някак си е решило да отбягва тези хора, а после говорим, че българина приема всички нации, че разбира и т.н. и т.н., но според мен това не е така. Ето една история, която много бих искал да прочетете и да се абстрахирате от това, че тук става дума за ония хора, които българите не харесват, а именно циганите.
В град Червен бряг има точно два басейна-общински и на частно лице ("Спортен басейн" и " Магурата") цените на двата басейна са сходни помежду си, но в частния басейн, който е регистриран, за такава дейност с еди кой си собственик не се пускат цигани. Сега много хора ще скочат и ще кажат и добре не ги пускат, тъкмо ще ни е малко спокойно, но аз искам да попитам, че какво пречи един циганин, който не е конфликтен, отива да се попече малко, да е сред хора и да забрави за миг това аз съм циганин-аз съм българин. Няма да отричам, че има цигани, които са наистина мръсни, крадливи, заяждат се, бият се и т.н.,но българина не е ли същия, колко пъти дадоха в новините българин преби еди кой си за еди колко си лева, българин открадна кабел на БДЖ, българи пребиха момче в трамвая, и те имат от тези хора и ние го виждаме, обаче неможем да признаем, че има такива и от "нашите". След като поразпитах тук-там разбрах, че въпросният господин, собственик на частен басейн "Магурата" може да бъде съден и е редно да бъде съден за дискриминация.... Все едно утре циганин да влезе в хранителен магазин и да поиска хляб и магазинерката да каже нямаме,  защото си циганин....Не мога да подмина и факта,  че постоянно господата от управляващите столове говорят, за интеграцията на ромското население, как да накарат циганчетата да ходят на училище,  как да ги имунизират, но драги господа- пак казвам -вие говорите за част от това население, а аз говоря за другите, циганите, които са се образовали и искат да образоват децата си, но ние им пречим с дискриминацията си, със възгледите си, а аз говоря за онези цигани, които са намерили начин и са успели. Сега си спомням когато започна предаването "Големият избор" и Мая Методиева попита аз като кажа циганин вие какво си представяте просещия, клошара, мръсния и т.н. и тя каза: "Е и аз съм от тях, циганка, но не ме е срам, уча висше, не крада, не прося, не ровя по боклука" и вие хора я видяхте, че тя изглеждаше много добре, затова  ви говоря, за тези хора каквито са и хората разказали ми историята с този басейн. Обръщам се към г-н Вълов кмет на общ.Червен бряг, г-н Вълов проверете историята, проверете защо се случва това и защо вашите избиратели са ощетени, защо търсите всички циганите само на избори, защо никой не ги чува какво искат те, че те са вече повече от нас българите, кметове, политици, премиери изпратиха "нашите" в чужбина и не трябва ли да кажем, че ние българите и по-конкретно политиците са по-крадливи и алчни от крадливите цигани....? Не мога да допусна, че в 21 век, информационен век, някой може да си затвори очите за такова нещо, въпреки подадените жалби от хора от ромски произход, и представете си за миг, какво трябва да обясни един баща или майка на децата си, защо другите ходят на басейн, а те немогат, поставете се на тяхно място все едно вие сте в друга страна и вашето дете е дискриминирано по същия този подъл начин, понеже е бяло няма да се къпе.....всички сме хора, всички имаме сърца и бедни и богати.....Надявам се кметът на община Червен бряг сезира органите на реда и се направи проверка и да се вземат мерки, защото за мен това е недопустимо,нереално...Аз се обедих, че има и цигани-хора, защото реших да общувам с тях, те застанаха с мен и ме защитиха когато трябваше, те застанаха с мен и ми помогнаха когато трябваше, а приятелите ми, българите избягаха......ето това е хубавото при циганите, че в радост и мъка, в болест и здраве са задружни и се защитават докрай......скоро ще допиша този материал за да разбера гледната точка и на г-на собственик на частен басейн "Магурата", и да представим и неговото виждане по случая, а вие хора повярвайте и забравете кой е циганин кой е българин ние всички сме едно, и циганина майка го е родила, и циганина яде хляб и ходи до тоалетна по същия начин както българите......успех на всички!


Тагове:   дискриминация,   не,


Гласувай:
2



1. анонимен - Haresva mi!!
10.07.2010 18:13
Haresva mi!!
цитирай
2. анонимен - emi taka si e
10.07.2010 18:46
az ne pravq razlika mejdu ciganin i balgarin jiveq v blizost do cigani i smeq da kaja `e se razbiram mnogo pove4e s teh otkolkoto s balgarite dobre napisano
цитирай
3. анонимен - За Гешов и неговите странности...
10.07.2010 21:50
Странен човек си ти Гешов! От проблемите на БДЖ до циганите, плуването и т.н.
Да ти кажа това с БДЖ няма да го коментирам, защото за него си има друго място, но за статията по-горе няма да остана безмълвен. Първо ако си взел някой друг лев за реклама ще разбера безумното споменаване името на частния басейн. Ако обаче не си, бих те посъветвал много осторожно да се срещнеш със собственика и да уточниш и неговата позиция, защото другото е непрофесионално. Пък ти, Гешов си човек с претенции. От друга страна поставяйки се на мястото на собственика така бих те врътнал по съдебен път, че ще имаш да ми даваш, при това доста. После, драги ми Гешов, в басейна, който забележи е моя собственост, построена в частната ми собственост, която Гешов според конституцията на Република България е неприкосновена ще каня, или няма да каня само онзи, който аз реша. Накрая да те склатя на тема Г-н Вълов. Г-н Вълов е кмет на общината, а съоръжението, за което ти, Гешов говориш е частна собственост. Вероятно ти липсват годините на комунизма, но те Гешов, никога няма да се върнат! И последно Гешов, името на собственика е Иван, а в статията си имаш толкова много гешки, че чак се чудя къде си чул думички като "расизъм" др. И накрая лека забележка - басейните не са само два.
Успех!
цитирай
4. анонимен - христо гешов
11.07.2010 00:24
Здравете и от мен,пиша специално на господина,собственик на басейна,немисля,че съм излъгал с нещо,цигани не се пускат нали така,второ мисля,че отдолуе написано ясно,че търся координати на собственика демек вас,от няколко дни се мъча да се свържа с вас,но не успявам да намеря телефон,затова ще ви помоля да оставте такъв на мейла ми,който е в описанието на профила ми за да допиша и вашата гледна точка,както съм и обещал на читателите по-горе,и двамата знаем,защо не се пускат цигани в басейна,но оставих това обяснение,отговор да дадете вие....като собственик на частния басейн,другото което е за мен не е проблем чий е басейна,щом сте чел конституцията трябва да знаете,че не е расизъм и дискриминация да отбягвате циганите и да не ги допускате до вашия имот,но само тогава когато вие каните някой, а според мя информатор вие продавате билети и идва цял червен бряг,написал съм го долу и пак ще кажа ще потърся коментар от собственика за да допиша материала си,защото не е коректно и от моя страна,само ми оставете на мейла телефона си за да се обадя....всичко най-хубаво ви желая!
цитирай
5. анонимен - За Гешов, професионализма и още нещо...
11.07.2010 10:44
Еееххх, Гешов, Гешов, отново лъха на непрофесионализъм.
1. Къде написах, че си излъгал?
2. Дори не си бил на басейна, но пък имаш информатор...!!!
3. Там пише "Поставяйки се...", от което не следва, че съм собственика!
4. Кой по дяволите е Гешов, че ще пише материал за басейна на Иван? Задължително е, преди да пишеш, или да вземеш интервю да се представиш - кой си и от коя медия. В противен случай малко хора биха се съгласили да говорят с непознат.
Успех!
цитирай
6. анонимен - христо гешов
17.07.2010 14:01
Здравей драги ми,незнам моята работа ли лъха на професионализъм или не,но така като гледам ти не можеш да се изказваш правилно, прочети си коментара по горе за да не се налага да го цитирам, не е нужно да ходя на такъв тип басейн,другото което искам пък да ти кажа е, че сме в 21 век и аз мога да говоря и пиша навсякъде където си искам мнението си, ДЕМОКРАЦИЯ Е драги ми, аз заставам с името си, а ти се криеш,другото което искам да ти кажа е...не ме учи как да си върша работата, аз сам знам как да го правя, ти си гледай себе си, колкото до това от коя медия съм, работя за канал 3 и предаването неудобните с маргарита михнева,сега предполагам ти е ясно и няма да задаваш този въпрос, а и не на последно място не ми пука,кой ще се съгласи да говори с мен и кой не не се срамувам от написаното и слабо ме инересува кой ме познава и кой не, а ти ако пък толкова известен и еди какъв си земи се представи най-малкото кой си ,а не да се криеш зад анонимността!
цитирай
7. анонимен - хахаха
14.09.2010 13:33
eeeeee tezi komentari ako ne sa pisani ot 4ervenobrejkata kurva nikoleta,izvestna kato qsnovidkata,ako ne tozi e nqkakav blizak na sobstvenicite kakvo sa pravqt na ludi teq kato znaqt 4e vsi4ko e to4no taka kakto go e napisal ama kakvi hora sa zna4i dvuli4ni sa vsi4ki,toq ili taq pravilno kazva 4e dori ne e hodil na toq basein i pravilno nqma za kakwo da ide,kakvo da vidi tam mrasna lokva palna s nqkakvi deto dori neznaqt kak se kazvat zaradi koli4estvoto alkohol i narkotici koeto sa pogalnali......kak se predizvikva 4ove6kata zloba.........?,kato nqkoi mu kaje v o4ite istinata,a toq ili taq neka puska dela i da sadi ama 6te mu se smeqt mnogo qko,za6toto spored tazi statiq i napisanoto tuk nenaru6ava nikakvi prava i tozi ian go znae ako neiska da si navli4a takiva glavoboliq da ne prodava bileti na vsi4ki a da gi puska bez pari!,ama nqma da go napravi 6toto e bokluk,a na teb ico bravo
цитирай
8. анонимен - ZLOBA
13.09.2011 23:01
Незнам кой пише тези коментарчета и незнам кой е авторът на статията,но освен че е много неграмотно написана е и много непрофесионално да слагата от ваше име думи в устата на другите не мисля че тук е мястото да ви разясня какви са точно нещата,но със сигурност не са такива каквито ги оредставяре ГОСПОДИН ПРЕДСТАВИТЕЛНО ЛИЦЕ НА ЛЮБИМИВИЯ ВИ КМЕТ ВЪЛОВ,който не се интересува от броблемите на гражданите каквато и всъщност е неговата работа.Но това е друг въпрос и така ГОСПОДИНЕ не пишете за неща с които не сте наясно за да бъдете коректен и да сте си свършили коректно работата трябвало е преди да пишете вашите безумия да сте говорили и с другата страна.Това че е платена стаия е ясно.В този град трябва да ядат хляб и българите защото там май има само за явно така любящите ви цигани.Защото поръчителят на статията ви КМЕТА ВЪЛОВ работи само за тях работа има само за тях а българите си стоят в тях и ги изпраща да му хвърлят тухлите в керамичния така че ще ме извините малко
.Другият път когато пишете нещо не лошо да се запознаете и сдвете страни като сте нямали телефон е могло да отидете на място,но явно така ви е било изгодно и това са само извинения.Така че поздрави от мен и си ходи на градския с манго .АРЕ ЧАО ПО ПЕТОКВАРТАЛСКИ ТИ ОБИЧАШ ЧЕРНИЛКИТЕ
цитирай
9. анонимен - ХАХА
13.09.2011 23:04
СЕГА ЩЕ ВИДИМ КОЛКО ТИ СТИСКА АКО НЕ ОДОБРИШ КОМЕНТАРА
цитирай
10. georgiev1990 - Христо Гешов
30.09.2011 12:26
Здравейте и от мен, не знам как е написана статията ми - дали неграмотно или грамотно, но ти, който си написал/а коментара обърни внимание доста сериозно на правописа си и правоговора... Другото нещо, което искам да изясня, ако аз съм ПР на г-н Вълов щяхте да ме виждате доста често със самия него, а и щях да работя за предизборната му кампания най - малкото. Това дали Вълов се вълнува от проблемите на гражданите не е мой проблем уверявам ви, доколкото съм запознат кмета на града има приемно време и ако имате някакви проблеми свързани с общината може да се обърнете към него, не към мен. Какво пиша аз и какво не пиша, си е лично моя работа, а ако успеете да докажете, че аз съм получил някакво възнаграждение от Вълов или някой друг за написаното от мен по - горе ще мога да повярвам на измислиците ви. Другото, което е пак казвам, не мога да кажа кмета на Червен бряг на кой дава работа и на кой не дава, това си е негов проблем и той като ръководител на града знае най - точно кой може да свърши някакъв тип работа. И друго нещо, докато един циганин отива и си иска работа директно при Вълов и се натиска за него, българина си седи в кафето и си пуши цигарата или си седи в къщи и се чуди с койд а се заяжда или каква клюка да разбере... Като искаш работа отивай по същия този начин и си искай, не си тръгвай докато не я получиш, ако не продължавай да си хвърляш тухлите в КЕРАМИЧНИЯ, и не не сте извинена/а . Това, с коя страна съм се запознал си е лично моя работа, ако не ви изнася, не четете и не се изказвайте неподготвен/а . Поздрави и от мен, а колкото до това за кой басейн посещавам... нито един, предпочитам да отива на почивка някъде, от колкото да се блъскам в някаква мизерия. И само за сведение не съм запознат как е по петокварталски, но така като гледам ти знаеш най - добре.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: georgiev1990
Категория: Други
Прочетен: 282004
Постинги: 62
Коментари: 213
Гласове: 157
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031