Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2014 18:30 - Моята история
Автор: bobitygirlbg Категория: История   
Прочетен: 2196 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Здравейте!Моя блог ще е малко по-различен от другите...Тук ще давам мнения за различни теми.Та аз съм Борислава и съм на 11 и половина... Родена съм на 17.12!Накрая на всеки блог ще ви питам въпрос, за да се опознаем по на бързо..Блогове ще качвам всяка сряда..Е сега да продължим с темата , която е моята история!Това е половината ми история, а сега ще ви разкажа й другата...Привързана съм  към кучетата не знам защо , но ги обожавам.Иначе нямам домашен любимец.Тренирам тенис , но не съм много добра :) Все пак съм на 5 тренировка.Завърших 5 клас и сега ставам 6..Леле не мога да повярвам колко бързо минават годините...Успехът ми е 5,84 , това значи две 5-ци останалото 6 :) Спечелих 2-ро място за разказ/есе на конкурса Бог е любов с тема Нашите небесни покровители...Това стана , защото нашата госпожа по БЕЛ е много умна и добра, поне за мен.Е въпроса ми е имате/хте ли госпожа , на която разчитате/хте , че ще ви помогне с образованието Ви :) И Чао :)



Гласувай:
6




1. germantiger - ...
04.07.2014 22:48
"Едно време" великата и великолепна като творц Джейн Остин посъветвала своята 12-годишна племенница повече да чете великите творци и по-малко да се занимава със собствените си младежки опити за творчество :)

Самата Джейн Остин "не е спазила" съвета си, защото до 16-тата си година е сътворила огромно количество тетрадки с проза...

...

Имах със сигурност една забележителна учителка по история в гимназията (Хуманитарна г-я "Константин Преславски"-Варна) - Мария Петрова се казваше и остави следа в мен!

Иначе арогантно съм разчитал само на себе си и само на световните образци за каквотои да иде реч - война, литература и пр.
цитирай
2. germantiger - Въпрос
04.07.2014 22:49
Как оценяваш този си първи постинг?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bobitygirlbg
Категория: История
Прочетен: 8238
Постинги: 1
Коментари: 2
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031