Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2007 05:57 - Spomeni
Автор: renito0oo Категория: Хоби   
Прочетен: 4181 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 15.06.2007 15:07


1:Събуждам се , ставам , гледам още спя. Обличам се , обувам се гол излизам. Минавам гледам свети,чукам,отварям,влизам то пък заключено , оня вътре карти играят.
image
2:Обичам те до смърт ,но осъмвам все при друг с душа трепереща от Студ!!!
image
3:Искам да ти кажа много.Искам да ти кажа всичко.ОБИЧАМ ТЕ това е много!!!ОБИЧАМ ТЕ това е всичко!!!


image

4: Гледам твоето лице моят свят държиш в ръце навън крещя Обичам те пред тебе стоя усмихвам се!Ей ти Обичам те!
image
5: Любовта не съществува тя е само игра,сълзи и страдания това са нейните правила!!!!!
image
6:Едно сърце,което те обича!Едно сърце,което те зове!Едно сърце от тебе поглед не отделя,желаете и от любов ще умре!!!

image

7: Един човек ми липсва и всичко е безразличнo.Един човек,а всъщност всичко!
image
8:Казаната дума не е най-голямата болка,най-голямата болка е когато вече не чувставш болка!
image
9:Обичам живота коварен макар да е труден,суров защото в него се ражда едничката дума любов!

image

10:Когато някои си отива ти нямаш сили да го спреш.Когато виждаш че една любов умира ти искаш с нея да умреш!
image
11:Без мъка очите не плачат,без облак дъжд не вали.Само исктено който обичат могат да ронят сълзи!
image
12: Хубава си дявол да те вземе и нека този дявол бъда аз.И срещу дявол ще изляза на сражение ако той застане между нас!

image

13: Да обичаш някой,който не може да бъде твой е болест,която само смъртта може да излекува!
image
14: Обичам те през мъка и сълзи.Обичам те дори да ме боли.Да грях е трябва да призная,но твоята любов ме праща в Рая!
image
15:Един ден ще ме питаш кое е по-важно,ти или живота ми?Аз ще ти кажа живота ми и ти ще си отидеш без да знаеш че ти си моя живот!


image

16:Една молба!Промени се!Едно желание!Не ме забравяй!Една лъжа!Не те обичам!Една истина!Липсваш ми!
image
17:Има едно истинско нещо на света и то е Любовта!Ако не съумееш да я откриеш в човек който наистина те обича-потъва!
image
18:Ще ме загyбиш,но ще осъзнаеш-Без мен не можеш да си ти!Ще ти липсвам и ше ме желаеш-Вината в себе си търси!

image

19:Животът не е нищо повече от един филм,с красиво начало и с трагичен край!
image
20: Защо ли те видях?Защо ли с теб се запознах?Защо плени ти моето сърце,а после каза твърдо НЕ ?!
image
21:Ако всеки път,когато си мислих за Теб падаше по една звезда,луната скоро щеше да разбере какво е Самота!

imageimage

22:Пожела моето сърце.Получи го и го разби, но забрави най сладкото което може да получиш-моето отмъщение!
image
23:Кажи че обичаш само мен,че съм смисъла на твоя ден,че пулсът на сърцето ти без мен ще бъде като птица в плен!
image
24:Не вярвай на този който ти казва "Обичам те", а на този който ти казва "Обичай ме" !

image

25:Обичах те и още те обичам за теб аз мисля често до зори макар пред всички да отричам и пред себе си дори!
image
26:Родил съм се бес да искам,ще умра бес да искам,затова ще живея както аз искам!
image
27: Любовта е съдба,за теб и мен промени света.Времето спря в мига щом те видях,моето сърце без глас крещи:остани!

image

28:В живота никога не съжалявай сълзи пред никого не лей и ако можеш смей се на съдбата,за да не може тя да ти се смее!
image
29:Ако бих могъл да бъда част от теб, бих искал да съм твоята сълза на очите - да се родя на очите ти, да живея на лицето ти и да умра на устните ти !
image
30:Ако се намери някои,които с парче лед да напише върху слънцето "Обичам те",значи се е родил човека,които те обича повече от мен!

image

31:Прости ми че сънувам теб,простими че ревнувам теб,прости ми,събуди ме от съня,събуди ме за да не умра!
image
32:Сърцето е малка ваза в която не цъфти омраза горе главата дори когато губиш играта!
image
33:Съдба съдба защо си таи жестока защо отне ми тази любов върни ми я тя трябва да е моя върни ми върни радоста!

imageimageimage

34:Искам да ти дам моята любов сега в този живот.Искам да съм с теб в добро и лошо.
image
35:Когато за първи път те видях се влюбих в теб.Когато за първи път те целунах -неисках да те пусна.
image
36:Никoй не те обича,никoй не те желае,никoй не мисли за теб както аз.Обичам те мило!
image

37:В главата ми има една мисъл и тя е за теб.И тази мисъл казва "Обичам те!"
image
38: Помирисах Роза.Прободох се на бодлите и и с кръвта си написах "Обичам те!"
image
39:При всеки удър на сърцето ми мисля за теб.И докато сърцето ми тупти сте мисля за теб.Обичам те!

imageimage
imageimage

40:Само с теб съм щастлив.Ти оцветяваш моят живот И за това искам да ти отдам живота си.
image
41:Нуждая се от 3 неща за да живея.От слънце през деня.От Луната през ноща и от ТЕБ завинаги!
image
42:Думата "ЛЮБОВ" не може да се опише.Може я чустваш ли не.Аз чувствам Любовта...когато мисля за теб!


image

43:Казах ли ти днес:Обичам те?Ще ти го казвам и показвам още безброй пъти.Обичам те!
image
44.Не закусвах защото мислих за теб, не обядвах защото мислих за теб, не вечерях защото си мислих за теб.Не спах нощес защото бях гладна !
image
45:Обичам те, искам твоите ръце да милват моето лице.Обичам те до болка.Без теб не мога аз

image

46:Познай кой мисли за теб!Познай кой те обича!Познай кой ти праща този смс!
image
47:Нейно ме докосни и пожелаи от мене всичко ти.
image
48:Искам до мен да застанеш И кръвта ми да запалиш и нека сърцата ни в 1 да се слеят.

imageimage

49:Жадувам за твоите целувки....Жадувам за твоите очи...жадувам за твоята усмивка...Жадувам за теб!
image
50:Пращам ти 3 Рози.1 за щастие.2-ра за късмет А третата ти пращам за да ти каже,че те Обичам!
image
51:Какво мога да кажа!Сте оставя сърцето си да говори:ОБИЧАМ ТЕ!

image

52:Веднъж нещо се случи с мен.Това бе най-сладкото нещо на света.Бе фантазия,сбъдната мечта.Това бе денят в които то срещнах!
image
53:Извънзамна ли си?Защото на Замята неможе да се роди толкова красиво създание.
image
54:Вярваща ли си?Защото определено ти си отговорът на моите молитви.

image

55:Ако си изморена - си почини.Ако си самотна...ела при мен.

image54:Както 56:цветята се нуждаят от слънце и вода така и аз се нуждая от ТЕБ за да живея!
image
57:Щастие е за мен когато слънцето и звездите греят в очите ти от радост

imageimage

58:Животът е един пъзел и ти си парченцето, което ми липсва.
image
59:Вселената със своите планети и звезди е бледо копие на твоите очи.
image
60:Устните ти са сочни.Очите красиви.А целувките ти топли...Моля те целуни ме..

image

61:Това е смс от момче, което те намира за чаровна,сладка,мила,секси,прекрасна,красива.
image
62:Ти си въздухът за мен...а как да живея без въздух!
image
63:Вие сте арестувана!Причина: завъртяхте ми главата!Присъда: вечеря с мен

image

64:Ти превръщаш моят Софтвеар в Хардвеар!
image
65:Искаш ли да видиш най-красивото момиче на света?Ми тогава погледни в огледалото!
image
66:Казаха ми,че целувкитре правят хората стасливи...Искаш ли да те направя щастлива?

image

67:Пожелах си те когато видях падаща звезда!
image
68:Попитах рая дали липсва 1 ангелче, защото ангелче като теб на Земята не може да се роди!
image
69:Слънцето изгря или ти се усмихна?

image

70:Целувката е езикът на Светът.Искаш ли да си поговорим?
image
71:Любовта е игра, в която има 2-ма победители.Искаш ли да ми бъдеш противник? Ако познаеш кой съм ще получиш от мен 57483564653468574654356435 целувки :)!Не се бъзикам!
image
72:Ти си най-хубавата ми мисъл, най-съкровенното желание, най-светлата любов!

image

73:Ако беше сълза в моите очи не бих заплакъл никога за да не те изгубя!
image
74:Ако можех със сълзи да те върна, бих плакъл цял живот за да те имам!
image
75:Когато вратата на щастието се затвори,то друга се отваря.Но докато гледаме в затворената врата,няма да видим отворената.

image

76:Събуждам се и заспивам с мисълта за теб любов моя!
image
77:Самотна си?Как като непрекъсанто си в мислите ми!
image
78: Исках да изпратя любовта си по пощата,но пощальона каза,че е прекалено голяма!

image

79:Липсва ми твоята усмивка,твоите целъки и нейната ти коя.Искам те!
image
80:Ако сърцето ти е затвор,то аз искам да съм затворник в него завинаги!
image
81:Светът става по-красив, когато ти си до мен!

image

82:Жените харесват мъжа защото е силен,но го обичат заради неговата слабост!
image
83:Не е чудно,че те обичам.Но това,че ме обичаш ме кара да летя от радост!
image
84:Без любов не мога да живея.Ти си любовта и за това не мога да живея без теб!
image

85:Аз силно те обичам и сърцето ми за теб тупти.Без теб живота ми е скучен.Без теб немога разбери!
image
86:Ако щастието е птица,нека никога не сприра нейният полет!Ако любовта е море,нека никога не видиш бряг.
image
87:Сърцето ми не е пътека да минеш и да си заминеш.Сърцето ми не е камина да дойдеш и да се стоплиш.Сърцето ми е ХРАМ И влезеш ли оставаш ТАМ!

image

88:Да те помня ми казва сърцето.Да те помня ми казва душата.Да ме помниш не те задължавам, но ме помни ако заслужавам.
image
89:Няма нищо по-тъмно от ноща.Няма нищо по-цветно от дъгата.Няма нищо по-силно от любовта и нищо по-сладко от теб.
image
90:Когато птиците летят в ефира, когато вятъра гали свежите листа и езерото с хоризонта се събира, тогава идва любовта!

image

91:В живота си те срещнах случайно.Влюбих се в теб безкрайно и че те обичам няма съмнение.Да те забравя нямам намерение.
image
92:Господ е създал света за 6 дни, но му е отнело векове да създаде някои толкова красив,умен и интелигентен като теб.
image
93:Едно сърце безумно те обича.Едно сърце безумно те кълне, че вечно тебе ще обича,че вечно тебе ще кълне. Но знай че беше първата ми обич и последната ще бъдеш ти!

image

94:Какво е Живота? Живота е Любов. Какво е Любовта? Любовта е Целувка. Какво е Целувката? Ела тук да ти покажа!
image
95:Ако обичаш някои и това боли,обичаи го дори и наранен да си.Ако някои теб обича запомни би трабвало и него да боли.
image
96:Ако обичаш някого напиши името му в кръг,вместо в сърце,защото сърцата биват разбити,но кръговете се въртят вечно.


imageimageimage

97:Казаха Ми че Един Ден е 24 часа,че Един час е 60 Минути, Но Никoй Не Ми Е Казал че 1-на Минута Без Теб Е Цяла Вечност.

image96:Обичаи 98.Oбича те не този,който ти казва `Обичам те!` , а този,който със сълзи те моли `Обичаи ме!
image
99:Ако ти живееш 100 години,то аз искам да живея 100 години,без 1 ден,за да не се налага никога да живея без теб!

image

100:Ключа към сърцето може да бъде само една мила дума или нежна целувка... Позволи ми аз да ти я дам!
image
101:Не се ли измори... да препускаш из мислите ми. Обичам те. Липсваш ми.
image
102: Хм.. най-добре е да ти кажа само "Обичам те". Достатъчно е, защото знам, че и ти ме обичаш!

image

103: Боли... и е пусто, и бавно минават минутите... когато те няма.
image
104: Желая да чуя гласа ти, очаквам докосването ти, мечтая за теб.
image
105:Аз губя контрол, когато си близо до мен. Аз губя контрол, когато си мисля за теб. Аз губя контрол, защото те обичам.


image

106: Преди малко ми се обадиха от рая, търсят един агнел! Но няма страшно, не съм те издал.
image
107: Обожавам те. Искам те.
image
108: В училище ни учат, че 1 час е 60 мин. И че 1 минута е 60 секунди. Но никoй не ми е казвал, че един миг без теб е цяла вечност.

image

109: Бих искал да ти кажа много, но не мога. Бих искал да ти казаха всичко, но не трябва. Обичам те, това е много. Обичам те, това е всичко.
image
110: Луната нощем за нас изгрява И сърцата ни в тоз час страстно се търсят И изгарят!
image
111: Клада от страст в мен гори И камък сте запламти щом те ОБИЧАМ аз!

image

112: Обичаи мен, обич в моето сърце И душата си влеи ти в моето море!
image
113:Обичаи ме с парещи ръце И за миг завладей моето сърце!
image
114:Истинската любов е способността на човека да обича,дори да не бъде обичан!

imageimageimage

115:Обичал ли си така, че нищо да не може да спре полетът към този когото обючаш? Обичал ли си тази любов? Кълнял ли си се с всички думи И във всичко? Крещял ли си от болка? Умирал ли си от мълчанието? Молил ли си се на колене да те пощадят – теб И тази любов?
image
116:Никога не губиш когато обичас! Губиш когато подтискаш чувствата си!
image
117:Когато човек загине без да е постигнал желаната цел, това не е поражение нито победа. Поражение е, когато човек е жив, а не е достигнал желаната цел, защото се е отказал от нея.

image

118:Радост е, когато ме докосваш. Лудост е, когато ме целуваш. Силен съм, защото те обичам. Търся те във всичко на света!
image
119:Мисля за теб постоянно, обсебила си ме тотално, искам те моментално, дори да е фатално!
image
120:Искам да те забравя, но немога. Забравя ли се лесно любовта?! Две очи в сърцето ми остават И аз за тях вечно сте скърбя!


image

121:Не си първата, в която се влюбих. Не си първата, за която пролях сълза.Но сте си последната, която сте обичам!
image
122:Тази вечер ще останеш в моите мисли!До мен да бъдеш днес е моето желание! Без теб не виждам смисъл да живея И за още вечери с теб копнея!
image
123:Аз и ти под звездите край брeга. Две китари тихо в ноща звънят и сякаш ни шептят за теб и мен,за любовта на две сърца които се заричат, че сте бъдат заедно до края на света!

imageimage

124:Прави секс с дявола за да имаш връзки с ада, но не забравяй, че на този свят дявола съм аз !
image
125:В моя свят си ти мечта и на сърцето даде пак крила! С теб към рая сте вървим и никога не сте се разделим..това е мечтата на моето сърце - дар които държиш в твоите ръце! От целувките ти ще живея и за друг не сте копнея!
image
126:Навела в тъмното глава неволно името ти сричам и на пътеката в прахта чертая думата обичам !

image

127:Искам да те любя!Искам да те накарам да изпиташ най-голямото удоволствие в живота си, да те докосвам до такава възбуда, че да искаш вечно да се любим без край!!!
image
128: Защо живях? Защо обичах? Какво намерих в любовта? Една душа не ме обикна, една душа не ме разбра.... жал ми е само да се заричам, че сте престана да те обичам...жал ми е само да се сбогувам и на раздяла да те целувам!
image
129:Искам да ти подаря нещо ценно, нещо мое. Бих ти дал сърцето си, но как, като то е твое?!
image

130:Върви напред И никога не спирай, дори сърцето да боли! Не се обръщай назад, недей се взира, дори сърцето да курви! Върви напред И никога не се обръщай! И никога не съжалявай за отминалите дни! И знай, че тоз, които те обича, ще дойде сам при теб облян в
сълзи!
image
131:Обичам живота коварен макар да е труден,съров защото в него се ражда едничката дума любов!

image127:Днес 132.От теб писмо получих,натъжих се, много плаках,пишеш ми че трудно ти било,че раздялата е тежка,че не спиш по цели нощи,че не можеш без мене!Но ти за мене не тъгувай,по цели нощи,не будуваии,таз раздяла все ще има КРАЙ!

image

133:Не събирай коси разпиляни,нежен вятър се гуши след тях,нека само в сърцето остане туй което с теб преживях,не протягай треперещи длани раздвоени от болка и страст нека в спомена само остане, туй що любих и тъй което пропилях :(
image
134:Очите ти за мене бяха нощ и ден,сърцето ти мечта недостижима,гледаше ме с погледа си тъй студен,не чух да кажеш никога любими!очите ми са пълни с мъка и сълзи те капят като капки кръв, и падат по уморените от скръб ръце,това са капки кр1в от моето сърце!
image
135:Времето без тебе спря любима,облаци в зениците ми плуват все сълзи целуват мойта коя!Без теб не виждам бъдещето,край без тебе на моя живот,хвърлям своята душа за кой ли път,стъпчи или спаси я мила!

imageimageimageimage

136:Миг само с тебе и със сърцето си ще разтопя всеки зимен ден!
image
137:На любовта е сянка самотата!
image
138:Проница сърцата вятъра студен,изчезна зората на обълците в плен и чуствата силни без милост разпиля!две души отровени с вятъра танцуват,две сърца целуват се и след миг отлитат,остава само спомена,а той боли!

image

139: И тази нощ пак теб сънъвах трупът ти носех на ръце.Убих те за да те спечеля макар с изстинало сърце!
image
140:Има едно истинско нещо на света и то е Любовта!Ако не съумееш да я откриеш в човек който наистина те обича-потъва!
image
141:Ако обичаш нещо силно пусни го на свобода,ако не се върне значи така е тябвало,ако се върне пази го до край!

image

142: Обичам Морето Обичам Звездите Но Най Мноооо Обичам На ....... очите!!!
image
143: Ако Не Искаш Когато Можеш Няма Да Можеш Когато Искаш !
image
144:Луната казва-ходи,звездите-люби,а аз ти казвам където и да ходиш-Мисли!

image

145:Ако бих могъл да бъда част от теб, бих искал да съм твоята сълза на очите - да се родя на очите ти, да живея на лицето ти и да умра на устните ти !
image
146: Бъди неповторим{а} в този живот - защото всичко което се повтаря губи своя чар !
image
147: Прости ми ти прости че още те обичам.Прости че твойто име в молитвите изричам!!Просто ми!


image

148:Днес живей,защото ВЧЕРА няма да се върне,а УТРЕ може и да недойде!
image
149: Защо се влюбих в теб маймуно защо така се преебах-нямаше ли други та точно теб избрах :(
image
150:Да те забравя?!По-добре да умра!Да те обичам значи да нося болката!


image

151:Любовта е живот,живота е любов а да си лишен от любов значи да бъдеш лишен от живот!
image
152:Обичам те и пак ще те обичам,сърцето ми все за тебе все тупти,дори и в ада да отида никoй няма да ни раздели!
image
153:Обичам аз едно момиче обичам го от все сърце!За него аз на всичко съм готова! Дори на чашата с отрова!


image

154:Омразата парализира живота: любовта го изцелява. Омразата обърква живота: любовта връща хармонията. Омразата помрачава живота: любовта го озарява!
image
155:Мислех че имам приятелство-грешал сам.Мислех че имам любов грешал сам.Мислех че имам себе си-грешал сам!!
image
156:Не ми вини,че теб обичам и те желая,със тебе бих бил щастлив!сега си тук и вече зная че има време което никoй БОГ не може да ни вземе,и в съня си пожелах да бъдеш с мене защото в ТЕБЕ видях момиче така потребно!

image

157: В ЗАЛЕЗА НА ВСЯКА ОБИч НАСТЪПВА БОЛКА И ТЪГA.КОГАТО ВИЖДАШ ЧЕ ЕДНА ЛЪБОВ УМИРА ТИ НЕ МОЖЕШ С НЕЯ ДА УМРЕШ!КОГАТО НЕЩО СИ ОТИВА ТИ НЕ МОЖЕШ ДА ГО СПРЕШ!ТОГАВА ВИЖДАШ ЧЕ ЖИВОТА Е ИЗМАМА ЧЕ ОБИч Е ИМАЛО А ВЕЧЕ НЯМА,ЧЕ СИ БИЛ ЩАСЛИВ А НЕ СИ ГО РАЗБРАЛ!
image
158: КОГАТО ОБИЧАШ НЯКОИ ИСТИНСКИ МОЖЕШ ДА МУ ПРОСТИШ ВСИЧКО НЕЗАВИСИМО КОЛКО ТЕ Е БОЛЯЛО ПРЕДИ!!!
image
159: Без теб не мога разбери Без теб сърцето ме боли Без теб е тайна мойта младост Без теб за мене няма радост!!!!!

image

160: За всички може да си никoй но за един човек си всичко!
image
161:Искам да те имам,моя да си ти,сърцето мое за тебе гори,но негова си,а Аз палча до зори!Плаче сърцето,плаче що те губи друга не може то да люби!
image
162:Приятелството дружно,навсякъде е нужно.Приятелите верни,остават неразделни.

image

163:Ти си Мойто малко писе,сладко си ми като мед,но си студено като лед!
image
164:Призовка от съдебната палата на купидон:Обвинена си,че нарушаваш санишатата ми,че окопираш мислите ми и че открадна сърцето ми...присъдата е С МЕН ЗАВИНАГИ!
image
165:Обещавам да те даря с мигове чудесни,да топля твоето сърце,до теб да бъда МИЛА вечно,докато не спре моето сърце!

image

166:Затварям си очите и пак виждам тебе,моята любов изтрита!Не желая да призная,че със Тебе тръгна си и любовта!
image
167:Когато любовта умира,всичко с нея умира,Животът вижда ти се черен и няма смисъл да живееш.Немога вече да съм с теб,макар сърцето ми да стене!Днес моят ден дойде аз обичам друга вече,ще трябва да ме забравиш и с друг да ме заменениш!
image
168:Не искам да заспивам и в съня си да те виждам пак,Не искам да заспивам и да потъвам в мрак!Не искам да заспивам и да виждам пак любов,да чувам гласа ти,да ми говориш мили думи.Не искам да заспивам и в съня ми нейно да ме галиш.Не искам да заспивам и насън отново да се смея!НЕ ИСКАМ ДА ЗАСПИВАМ И ДА МИСЛЯ,че ЖИВЕЯ!


image

169:Когато небето стане розово и водата зелена,когато звездите станат грозни и ангелите лоши,когато сърцето ми спре да бие,тогава аз ще спра да мисля за тебе!
image
170:Един човек ми липсва и всичко е безличнo.Един човек,а всъщност всичко...!
image
171:Ако някога ме намразиш за това че те обичам...Отвърни ми със същото за да си отмъстиш!

image

172:Казаха ми,че един ден е 24 часа,че един час е 60 мин.,но никoй не ми каза че една минута без теб е цяла вечност!
image
173:Тази нощ стоя сам и не мога да заспя,нахлуват спомени неканени,дори от тебе забравени!Крадеш от сънищата ми ти,кога ще спре да ме боли,защо ме остави и ме обрече на самота!Как ми липсваш ти сега-обичам те,непрестанно мисля за тебе,как ми липсва любовта и няма кой мойта болка днес да отнеме!
image
174: Когато мисля за теб очите ми блестят!Когато те видя сърцето ми тупти.Когато те целуна любовта пръска искри!

image

175: Лошо е да си пиян и да няма кой да те подпре,но по-лошо е да си влюбен и да няма кой да те разбере!
image
176:Да обичаш някои,които не може да бъде твой е болест,която само смъртта може да излекува!
image
177:Не си играй с моето сърце,а слей го с твоето!От нежност и любов То се нуждае и винаги за тебе ще мечтае!Огнено,горещо нуждае се от едно нещо:Теб!Не допускаи да се изтуди и по дяволите да върви!


image

178:Искам да те забравя, но немога. Забравя ли се лесно любовта?! Две очи в сърцето ми остават И аз за тях вечно сте скърбя!
image
179:Не си първата, в която се влюбих. Не си първата, за която пролях сълза.Но сте си последната, която сте обичам!
image
180:Пия за теб, защото те обичам, за да не забравям колко много ме боли. Пия и твоето име изрчам за да не забравям, че виновната си ти !

image

181:Където И да си, каквото И да правиш, дали сте плачеш или сте се смееш, дали ще те обича някои или ще те мрази друг…аз за теб винаги ще бъда тук.
image
182:Ти сърцето ми от скръб разкъса на хиляди зрънца, но помни, че всяко зрънце те обича повече от хиляди сърца!
image
183:Защо да крия сълзите и да казвам,че не ме боли?Да лъжа,че не те обичам,щом за мен всичко си ти!

image

184: Да обичаш значи да страдаш да нямаш минутка покой, но колко по тежко е да знаеш че тоз който обичаш не е твой...
image
185: Любовта на летеца са небесата ... Любовта на моряка е океана ... Любовта на моя живот си ти ! Обичам те!Обичаи ме и ти!
image



Ти как мислиш ?

  image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Spomen4eta
16.07.2007 20:00
1.AkO obIcHaSh-ObIcHaI SiLnO,AkO MrAzIsH-MrAzI zA ViNaGi,nE SyJaLqVaI EdVa Li NqKoI TeB ShTe SyJaLi!!!
цитирай
2. bel4eto0o - mn vjrno
16.07.2007 20:33
mnogo vjrno
цитирай
3. анонимен - spomen4eta
01.09.2007 20:55
mn qk sait mn qki spomen4eta
цитирай
4. анонимен - :p
16.10.2007 16:05
mn qki spomeni :P nqkoi dori sam sii gi slojila na skype :p
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: renito0oo
Категория: Хоби
Прочетен: 1580516
Постинги: 95
Коментари: 749
Гласове: 4521
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930