Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2007 19:57 - gotini spomeni
Автор: nin4e70 Категория: Музика   
Прочетен: 11552 Коментари: 0 Гласове:
0



Ще му кажа криво-ляво на създание заспало.Момченце закъсняло,май не си разбрало с кого си се заяло и от смях си се заляло."Ало"да не би да си полудяло?На черното да казваш бяло! *** Аз не исках всичко да ти взема,а всичко исках да ти дам.Не трябва никога в живота човек да бъде сам!Човек живее ,за да пее,за да не изпитва страх,да бъде винаги сред хора и да умре сред тях. *** За теб спомен аз трябва да напиша,но трепва моята ръка,аз искам между тези листи да диша не споменът,а моята душа. *** Да живееш е хубаво,нали?Но кога? Когато има защо! Когато има за какво! Когато има за кого! *** Вярвай в трудните минути,усмихвай е когато тъжиш лесно е глава да отпснеш,трудно е да победиш! *** Когато слънцето залезе,и спусне своите лъчи,спомни си за момичето с кафевите коси, което(име)се нарича и много те обича. *** Лекарите скарани,сестрите издокарани,санитарите на гости, а болните Бог да ги прости. *** Небето е синьо,полето е тясно,не ти ли е ясно, копеле нещастно,че ме кефиш ужасно?! *** Гуменките ми пробити гащичките с тел зашити, шапката ми е голяма,а акъла хич го няма. *** Живей в радост и упорство,в живота тъй красив и нов, успех желая ти и силна истинска любов. *** На твоя младежки живот желая небивал възход,на твоята бисерна младост желая много щастие и радост. *** Не вярвай на лъжеца, не вярвай на най-честния дори, но се прави,че вярваш,за да не останеш без приятел ти. *** Химията за химиците,физиката за физиците, а любовта за учениците. *** Прости ми за времето което губиш,за да прочетеш тези места,но знай че всяка дума е капка от моето до твоето сърце и всяка буква е късче от моята изстрадала душа. *** Когато тъжно ти е на душата и мъчи те убийствена печал недей намразва ти съдбата и не проклинай своя идеал. *** Нека пътят ти на живота бъде обсипан с рози,откъснати от градината на любовта и ако някой те обикне дари го с розите на на ЛЮБОВТА. *** Щастлив е този,който умира в името на живота,щастлив е този,който умира в името на любовта.И няма друго тържество освен тържеството на любовта,която ражда живота. *** Аз,ти,той,тя,ние,вие,те - всички сме добре. *** Сваляй,дивей,живей и всичко ще е о"кей! *** Животът това не са дните които са изминали, а дните които сме запомнили. *** След мъж и трамвай не се бяга,защото винаги идва следващ. *** Деца учете без умора!Защо ли?Ей,че прост въпрос.Животът иска умни хора,защото той е много прост. ***



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: nin4e70
Категория: Музика
Прочетен: 173955
Постинги: 91
Коментари: 52
Гласове: 54
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930