Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: rali7o0o
Категория: Забавление
Прочетен: 89946
Постинги: 42
Коментари: 4
Гласове: 35
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
15.11.2007 23:32 - Готини споменчета :}
Автор: rali7o0o Категория: Забавление   
Прочетен: 9094 Коментари: 0 Гласове:
0



Да обичаш, когато те обичат е човешко! Да мразиш, когато те обичат е жестоко! Да обичаш, когато те мразят е велико! image

Сега съм бивша усещам лекота-благодаря ти за това ! image

Никога не плсачи за това, което не плачи за теб ! image

Когато загубиш нещо не съжелявай, а се гордей, че си го притежавала! image

Колко си различен, малко ироничен, но това сега ме кара аз по теб да тичам! С поглед ме събличай, думи не изричай нека цялата изгарям-аз така обичам! image

Когато скъса с мен аз много се смях, защото изобщо влюбена в теб не бях! image

Любовта е силна, когато те кара да плачеш ! image

Един човек ми липсва и всичко е безлично! Един човек, а всъщност всичко ! imageimageimage

Истинската любов няма happy end, защото истинската любов няма край ! image

Обичам живота, защото в него си ти! Обичам и тебе, защото живота си ти ! image

Ако можеш се върни, ако можеш забрави, ако можеш ми прости ! image

Колко болка едно ""сбогом"" може да носи ... ?! image

Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде! image

На света обичам три неща: Слънцето, звездите и ТЕБ ! image

За една секунда срещаш човек, за една минута го опознаваш, за един час го обикваш, а цял живот не можеш да го забравиш ! image-->image




Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив