Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.06.2007 16:41 - Спомени
Автор: renito0oo Категория: Хоби   
Прочетен: 5452 Коментари: 2 Гласове:
0



СПОМЕНИ   1) Един човек ми липсва и всичко е безразлично. Един човек, а всъщност всичко....image 2) Ако някога ме намразиш за това, че те обичам, отвърни ми със същото за да си отмъстиш!image 3) Казаната дума не е най-голямата болка, най-голямата болка е когато вече не чувстваш болка...image 4) Казаха ми, че един ден е 24 часа, че един час е 60 минути, но никой не ми каза, че една минута без теб е цяла вечност...image 5) Обичам живота коварен макар да е труден, суров защото в него се ражда едничката дума любов.image 6) Когато някой си отива ти нямаш сили да го спреш. Когато виждаш, че една любов умира ти искаш с нея да умреш.image 7) Ако някога ме намразиш убий ме, вземи ножа и режи, но когато стигнеш до сърцето спри - защото вътре си и ти! image
8) Когато мисля за теб очите ми блестят. Когато те видя сърцето ми тупти. Когато те целуна любовта пръска искри!image
 
9) И тази нощ пак теб сънувах трупат ти носех на ръце, убих те за да те спечеля макар със изтинало сърце!image
 
10) Без мъка очите не плачат, без облак дъжд не вали. Само искрено които обичат могат да ронят сълзи...image
11) Приятелството може да завърши с любов, но любовта с приятелство - рядко.image
12) Коя си ти?
- Любовта. Какво правиш? - Обичам. Всеки ли? Не - Само теб! image
13) Хубава си дявол да те вземе и нека този дявол бъда аз. И срещу дявол ще изляза на сражение ако той застане между нас. image
14) Какво да ти кажа, какво да ти дам, едно сърце имам, което мисли и говори: " Обичам те... друго нищо незнам! " image
15) Лошо е да си пиян и да няма кой да те подпре, но по-лошо е да си влюбен и да няма кой да те разбере!image
16) Обичам те през мъка и сълзи. Обичам те дори да ме боли. Да грях е трябва да призная, но твоята любов ме праща в Рая.image
17) Един ден ще ме питаш кое е по-важно, ти или живота ми. А аз ще ти кажа, живота ми. И ти ще си тръгнеш без да знаеш, че ти си моя живот!image
18) Да обичаш някой, който не може да бъде твой е болест, която само смъртта може да излекува.image
19) Една молба. Промени се! Едно желание. Не ме забравяй! Една лъжа. Не те обичам! Една истина. Липсваш ми!image
20) Всичко идва за да си отиде...
21) Има едно истинско нещо на светаimage и то е любовта. Ако не съумееш да я откриеш в човек който наистина те обича - потъва.image
22) Ако обичаш нещо пусни го на свобода, ако не се върне значи така е трябвало, ако се върне пази го до край!image
23) Обичам морето, обичам звездите, но най много обичам на ....... очите!image
24) Не харесваш ли някой не обичаш да го криеш, а когато те обиди с кръвта му се миеш.image
25) Лодката потъва, морето се бушува, а моето сърце за теб тъгува...image
26) Ще ме загубиш, но ще осъзнаеш, че без мен не можеш да си ти. Ще ти липсвам и ще ме желаеш. Вината в себе си търси.image
27) Животът не е нищо повече от един филм с красиво начало и трагичен край.image
28) Защо ли те видях? Защо ли с теб се запознах? Защо плени ти моето сърце, а после каза трърдо не?!image
29) Незнам за колко време, знам че само ти си нещото за мене повече не мисля.image
30) Сънувай ако ще живееш вечно, живей ако ще умреш днес.image
31) Ако не искаш когато можеш, няма да можеш когато искаш.image
32) Отивам да тръгвам като се върна пак ще дойда.image
33) Добрите момчета отиват в рая, а лошите кадето си поискат.image
34) Трябва да знаеш за какво живееш и защо си роден!image
35) Ако всеки път, когато си мислих за теб падаше по една звезда, луната скоро щеше да разбере какво е самота...image
36) В старание да намериш други приятели пренебрегваш истинските си и си в състояние да ги изгубиш.image
37) Ако сърцето ми кърви на всяка стъпка, това не е от оръжие, това е следа от любовта ти...
38) Луната казва - ходи, звездите - люби, а аз ти казвам кадето и да ходиш - мисли.image
39) Пожела моето сърце, получи го и го разби, но забрави най-сладкото което може да получиш - моето отмъщение.image
40) Кажи, че обичаш само мен, че съм смисъла на твоя ден, че пулсът на сърцето ти без мен ще бъде като птица в плен.image
41) Мъжът е сила мъжът е мощ, но пред жената неструва и пукнат грош. ( тва не е вярно:о) )image
42) Хубаво е да обичаш някого, но когато и той те обича.image
43) Не вярвай на този който ти казва: "обичам те", а на този който ти казва: "обичай ме".image
44) Обичах те и още те обичам за теб аз мисля често до зори макар пред всички да отричам и пред себе си дори!image
45) Родил съм се без да искам, ще умра без да искам, затова ще живея както аз си искам!image
46) И знай, че няма вечно да те има и слънцето над теб да грее от теб ще остане пепел а вятъра ще я отвее...image
47) Нека първите есенни лъчи погалят твойте слънчеви коси и в утрото на бъдещия ден спомни си ти за мен.image
48) Любовта е съдба, за теб и мен промени света. Времето спря в мига щом те видях, моето сърце без глас крещи: "остани". image
49) Живота не струва нищо, но и нищо не струва колкото живота!image
50) Събуждам се, ставам, гледам, още спя. Обличам се, обувам се, гол излизам. Минавам гледам света, чукам, отварям, влизам то пък заключено, ония вътре карти играят.image
51) Ако обичаш тези които те обичат, обичай ме, защото никой не те обича повече от мен!image
52) Нека да сме живи и здрави, но главно живи, защото здрави се споминаха...            image                                                                     
53) В живота никога не съжелявай, сълзи пред никого не лей, и ако можеш смей се на съдбата, за да не може тя да ти се смее.image
54) Искам пак до мен да застанеш и кръвта ми пак да запалиш. Две души в едно да се слеят, две сърца в едно да живеят. image
55) Обичам те до смърт, но осъзнавам все при друг с душа трепереща от студ.image
56) Защо има обич и раздяла? Защо земята се върти? Защо когато двама се обичат все някой ще ги раздели...image
57) Ако бих могъл да бъда част от теб, бих искал да съм твоята сълза на очите - да се родя на очите ти, да живея на лицето ти и да умра на устните ти!image
58) Бъди неповторим(а) в този живот - защото всичко, което се повтаря губи своя чар.image
59) Много искам.... до мен да те притискам!image
60) Казано е, че старата любов ръжда не хваща.... разбрах, че е така :о)
61) Бъди себе си, има достатъчно други хора.image
62) Аз мога да живея без да те виждам, но немога да живея без да те обичам.image
63) Искам да ти кажа много, искам да ти кажа всичко. Обичам те това е всичко!image
64) Без теб я няма любовта, няма слънце и луна, щом не си до мен няма нощ и ден, без теб я няма радостта.image
65) Ако се намери някой, който с парче лед да напише върху слънцето: "обичам те", значи се е родил човека, който те обича повече от мен!image
66) Просто ми, че сънувам теб, прости ми, че ревнувам теб, прости ми, събуди ме от съня, събуди ме за да не умра!image
67) Живей живота има смисъл, живей във всеки идващ ден. Живей защото те обичам. Живей, но заедно с мен!image
68) Сърцето е малка ваза в която не цъфти омраза, горе главата дори когато губиш играта...image
69) Съдба, съдба, съдба защо си тъй жестока, защо отне ми първата любов, върни ми я, тя трябва да е моя...image
70) Любовта е храм за двама, за трети място няма!image
71) Едно сърце, което те обича, едно сърце което те зове. Едно сърце от тебе поглед не отделя, желае те и от любов ще умре.image
72) Кому е нужна нашата раздяла? Кому са нужни нашите сълзи? Повярвай ми безумно те обичам и моята любов си само ти. image
73) Как тежко е да обичаш, да страдаш по любим човек, и в късни нощи да въздишаш, когато е далеч от теб.image
74) Обичам живота безумно, защото в него си ти. Обичам и тебе безумно, защото живота за мене си ти!image
75) Но това е положението не те обичам, но защо ли ме боли когато го изричам?image
76) Не е важно как се чувстваш, а да се чувстваш добре. image
77) Вярни думи, вярна обич, има ли за тях раздяла? За сърцата що се любят и смъртта не е раздяла!image
78) Гледам твоето лице, моят свят държиш в ръце. Навън крещя: "обичам те". Пред теб стоя, усмихвам се. Ей ти Обичам те.image
79) Да обичаш значи да страдаш, да нямаш минутка покой, но колко по-тежко е да знаеш, че този който обичаш не е твой. image
80) Любовта ни те превърна в куп строшени стъкалца, как обратно да я върна куп по куп да събера.image
81) Пошепни ми, дай ми въздишка, дай ми целувка преди да ми кажеш: "Сбогом".image
82) Любовта не съществува, тя е само игра, сълзи и страдания. Това са неините правила!image
83) Обичай силно, дори и от това да те боли и знай, че и ако теб някой някъде те обича и него го боли.image
84) Прости ми ти, прости, че още те обичам. Просто, че твойто име в молитвите изричам. Прости ми...image
85) Този, който умее да проумее, ще съумее да преудолее нещастието от пристрастието.image
86) Когато лъжеш любовта, самотен винаги оставаш...                                                           image                                                               
87) Живей, докато не е излязло на мода да се мре!image
88) Гледам твоето лице, моя свят държиш в ръце. На ум крещя: "обичам те", пред теб мълча, усмихвам се.image
89) Ако загубиш мен аз ще загубя теб, но ти ще загубиш повече, защото мен ще обича всеки, а теб никой както аз! image
90) Приятелството е хоризонт, който се разширява всеки път когато го приближим.image
91) Приятелството, което се основава на признателност е като снимка, която избледнява с времето.image
92) Винаги печеля, освен когато губя, но това не се брои. image
93) Днес живей, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.image
94) Погледни звездите и се замисли, ще ме забравиш зная, ще ме намразиш зная, но моля те помни хубавите мигове, целувките дори!image
95) Знам, че е грешна с теб любовта. Знам, че ти си обречена на друг, но не мога да спра да се страхувам че ще те загубя.image
96) Защо се влюбих в теб маймуно, защо така се преебах, нямаше ли други, та точно теб избрах!image
97) И все пак нещо трябва да оставя, дори това да бъде пепелта, защото всичко хубаво и трайно оставя някаква следа.image
98) Ако ме уважаваш - ще ме притежаваш. Ако ли не - ще ме гледаш в чужди ръце.image
99) Тръгвам, връщам се и пак пред мен се вилнее мрак. В тъга заспивам и уморен, в ноща сънувам те до мене пак. image
100) Ако някой говори зад гърба ти, радвай се, че си пред него. image
101) Да знаеш как те обичам само, невъзможно е за малките деца, но аз преди да кажа: "мамо", скандирах: "САМО ЦСКА". image
102) Мога да бъда нежна сълза, мога да бъда златна звезда, мога да бъда вълна в морето, мога да бъда греха на сърцето.image
103) Дано даде съдбата да имаш дъщеря и с нея да се случи всичко онова, което аз истрадах, изстрадах, но разбрах, че любовта е само за хора със сърца.image
104) Който обича - той не забравя, който забравя - той не обича, който обича, а после забравя - той е забравил как се обича.image
105) Животът е буря - в един миг слънцето те гали, в следващия морето те блъска в скалите...image
106) Майната ти обич моя, всичко е до тук, вече ме обича друг!image
107) Където и да си винаги ще те боли. Ще осъзнаеш ти, че не всичко в живота е пари!image
108) Защо загубих вяра в живота? Защо загубих вяра в любовта? Защо живота е изпълнен с идиоти желаещи единствено плътта!image
109) Живота е красив, стига да си малко див, да имаш повече пари и сърце, което да гори!image
110) Защо те обичам? Защо ме нарани? Неискам да роня за тебе сълзи!image
111) Да те забравя - по добре да умра. Да те обичам - значи да нося болката. image
112) Ще идвам в съня ти и ще си отивам. Не ме оставяй ти отвън на пътя. Вратите не залоствай. Ще влезна тихо, кротко ще приседна и когато се наситя да те гледам, ще те целуна и ще си отида...        image                                                                           
123) Когато човек лъже той убива една част от света. Това е предела на смъртта, който хората погрешно наричат свой живот.image
124) Ако разбиеш сърцето ми на хиляди малки сърчица, знай, че всяко едно от тях, ще те обича повече от хиляди заедно.
125) В живота няма нищо загубено или случайно. Има само все по-хубави поводи да се срещаме тайно.image
126) Раздялата за любовта е като вятъра за огъня. Слабия го гаси, а силния го разгаря.image
127) Няма предели за тези, които са минали всякакви граници.image
128) Едва когато нещо си отиде, едва когато с нещо се простиш, разбираш колко ти се свиди, разбираш и започваш да тъжиш.image
129) Недей обещава сърцето си на двама, защото в живота ще получиш измама.image
130) Чувствам, че ти нямаш чувство да почувстваш мойте чувства.image
131) Майната ти обич моя, ти не си добре. Като мен мъж ще срещнеш, само че незнам къде...image
132) Съмнявай се, че звездите са огнени, съмнявай се, че истината е лъжлива, но никога не се съмнявай, че те обичам.image
133) Що да сторя да те върна , ще се боря всичко ще обърна, пак до мене да те зърна. Обич моя ще те зърна.image
134) Няма съвършен човек, има само съвършени намерения.                                                                                       image                            135) Обичам те защо да крия? Защо сърцето да боли? Тя любовта не може да се скрие...image
136) Защо, защо ли те видях, защо ли с теб се запознах, погледнах те в очите аз, и пламна огън между нас. Обичам те!image
137) Ако видиш някой честен човек, убии го да не се мъчи на този свят.image
138) Този, който обича по-силно, винаги остава победен и осъден да страда.image
139) Споменът е рай, от който никой не може да те изгони.image
140) Любовта е нежно цвете, тя е бисър от сълза. Хей живот чуй ме и ти съдба моя, нека да се върне моята любов!image
141) Дъждът вали, снегът се топи, а моето сърце без теб - тупти. image
142) За да бъдеш щастлив, не трябва да обичаш, а да бъдеш обичан. image
143) Ако някога без теб остана, няма повече да съм човек, ще бъда само труп със сяра за който няма лек.image
144) Забрави ли ти, моите очи, как бликаха от тях сълзи? Сърцето ми бе в твоя власт, не тръгвай - спри, бе моя глас.image
145) Никога не казвай: "да", когато чувствата ги няма в теб, когато ровиш в свойта самота.image
146) На теб ръка завинаги подавам, по пътя общ да тръгнем призори, едно сърце с любов аз ти дарявам, живота ми с теб да изживея. image
147) Живота е бурен, света те привлича и ти ще намериш и ласка и страст, но никой не ще те обича, тъй както обичам те аз. image
148) Любовта на летеца са небесата. Любовта на морето е океана. Любовта на моя живот си ти. Обичам те! Обичай ме и ти!image
149) Любовта е живот, живота е любов, а да си лишен от любов, значи да бъдеш лишен от живот.image
150) Обичам те и пак ще те обичам, сърцето ми за тебе все тупти, дори и в ада да отида, никой няма да ни раздели.        image        151) Обиам те! Защо да крия? Нима е забранена любовта? Нима аз нямам право да обиам, тъй както всички хора по света?image
152) Случайно срещнахме се аз и ти, случайно ме погледна ти и някакси случайно аз се влюбих в твоите очи.image
153) Вечността е пред нас, стенем в нейната власт, щом стихията спре всичко в нас ще умре. Обичам те!image
154) Обичам аз едно момиче, обичам го от все сърце. За нея аз на всичко съм готова, дори на чашата с отрова!image
155) В очите ми вали не си признавам не са сълзи. Как искам да те разбера, как искам да върна деня!image
156) Звезди ли искаш да ти свалям, морски пясък да броя, нима не чувстваш, че аз по теб горя. image
156) Няма след теб да тичам, няма да ти се вричам, няма и друг да обичам.image
157) Нека гасна във печал щом коварство си ми дал. Щом с черни, хладни дни мен наказа ти.
158) Това, което губим за миг imageне може да ни го върне и вечността!!!
159) Когато притвориш очи, уморени и впиеш устни в друга уста, спомни си, че неиде има сърце, наранено сърце пропито с тъга.image
160) Да обичаш някой, който не може да бъде твой е болест, която само смъртта може да излекува.image
161) Непростимо е да съм сам, а на вън да чака любовта, всякаш света е късче лед, щом не сам със теб!
162) Небето е ясно, полето е тясно, не рimageазбра ли копеле нещастно, че те обичам страстно!
163) Аз те обичах, ти - мене не. Аз те търсих, ти - мене не. Аз те преследвах, ти - мене не. Аз те забравих, ти - мене не!image
164) Едни очи аз няма да забравя, едни очи ме карат да не спя, едни очи ме мъчеха жестоко и аз не ще им никога простя!image
165) Животът(съдбата) е това, което се случва докато кроим други планове.image
 
166) В живота може да вярваш само на себе си и то невинаги. image
167) Щастието трае до тогава, докато човек умее да го цени.image
168) Да обичаш е по лесно, отколкото да докажеш любовта си.image
169) Отмъщението невръща загубеното!image
170) Да обичаш, когато те обичат е човешко. Да мразиш, когато те обичате жестоко. Да обичаш когато те мразят е велико!image
171) Щастието е единственото нещо, което човек може да раздава без да притежава.image
172) Ако поне за миг мислиш за мен така, както аз мисля за теб, то бъди сигорна, че ще се срещнем отново!image
173) По добре да си обичал и губил, отколкото никога да не си обичал.image
174) Когато тръгнеш да се изкачваш по стълбата на успеха, небъди жесток със останалите, защото може да ги срещнеш на връщане.image
175) Музиката е живот, а любовта - музика, следователно - животът е любов.image
176) Никога не обеснявай, пред приятели не се налага, а враговете няма да повярват.image
177) Човек е част от себе си, останалата част са приятелите му.image
178) Омразата парализира живота - любовта го изцелява. Омразата обърква живота - любовта връща хармонията. Омразата помрачава живота - любовта го озарява.image
179) Ако обичаш някого напиши името му в кръг вместов сърце, защото сърцата биват разбити, но кръговете се въртят вечно.image
180) Ако можех да свалям по една звезда всеки път, когато си ме карал да се усмихна, цялото вечерно небе щеше да е в ръката ми. image
181) Най-добрите и красиви неща на света не могат да бъдат видяни, нито докоснати, те се усещат в сърцето.                   image        182) Любовта започва с усмивка, увеличава се с целувка и завършва със сълза.image
183) По-добре е да си гладен, но да не ядеш какво да е и по-добре да си сам, отколкото с когото и да е.image
184) Човек не е ревнив когато обича, а когато иска да бъде обичан.image
185) Какво е любовта - да обичаш някого повече, отколкото заслужава.image
186) Ако обичаш някого даи му най-скъпото си, а ако той те обича, не би ти го отнел!image
187) Иди си и не мълчи, иди си чуваш ли мълчи, че болката без друго е голяма, в сърцето ти за мене място няма!image
188) Бъди звезда за всички, но слънце само за мен. С душата си обичай всички, но със сърцето си само мен!image
189) Ако ме видиш в съня си не ме гони, а по буската ме целуни и с меките си ръце ме прегърни.image
190) Ако обичаш някой и това боли, обичай го дори и наранен да си, и ако някой те обича запомни, би трябвало и него да боли.image
191) Да обичаш е лесно, но да бъдеш обичан е трудно. image
192) Вече знам, ще е вечна нашата любов, тя никога няма да се збъдне.image
193) Може да си само една личност на света, но за една личност си целия свят.image
194) Мислех, че имам приятелство - грешал съм. Мислех, че имам любов - грешал съм. Мислех, че имам себе си - грешал съм!image
195) Всичко хубаво се постига с цената на голяма болка.image
196) Любовта е да раздаваш душата си без жал и мигом да забравяш кому какво си дал. image
197) Л
юбовта е непреодолимото желание да си непреодолимо желан.                                                                                         image            198) Любовта не се състои в това двама души да се вторачат един в друг, а в това да гледат в една посока. image
199) Единственият начин да имаш приятели, е да бъдеш приятел.image
200) Понякога сърцето вижда това, което е невидимо за очите.image
201) Не върви пред мен, може да не те последвам. Не върви зад мен, може да не те водя. Върви до мен и ми бъди приятел.image
202) Трябва да си търпелив, л
юбовта не винаги е идеална. Тя си е просто любов.image
203) Не следвай път - върви където няма път, и остави следи. image
204) Мисли. Вярвай. Мечтай. Рискувай!image
205) Никога не е късно да постъпиш правилно.image
206) Ако ти живееш 100 години, аз искам да живея 100 години без един ден, така че никога да не живея без теб. image
207) Не искам да съм всичко за всеки, а да бъда нещо за някой.image
208) Учи се от вчера, живей за днес, надявай се за утре.image
209) Пътят към къщата на приятел никога не е дълъг. image
210) Човек не обича истински, ако не обича вечно.image
211) Това, което не ни убива, ни прави по-силни.image
212) Когато искаш - намираш начин, когато не искаш - търсиш причина. image
213) Това, което е било никога няма да бъде като преди, а това което ще бъде никога няма да е същото.image
214) Ще ме търсиш обич моя, ала не сега, а когато след завоя видиш ми гърба. image
215) Запомни сега без теб мога аз, болката няма над мене власт. Ти мечтаеш за победа и затова ще бъдеш победен. image
216) Нищо не е винаги, всичко е понякога.image
217) И винаги, когато аз си лягам и се мъча да заспя, в съня си аз ръката си протягам, за да хвана твоята ръка. image
218) Да ме обичаш, не те задължавам, но да ме забравиш, не ти позволявам. image
219) Докога така искаш да мълча? Отнемаш ти мечти с безмислени игри. image
220) Да обичаш е нищо, да си обичан е нещо, а да обичаш и да те обичат е всичко!image
221) Първата л
юбов се дълго помни, първата целувка най-боли, първата милувка дълго пари, най се помнят първите очи.image
222) Л
юбовта е чувството, което чувстваш, когато си почувствал, че чувстваш чувството, което никога не си чувствал. image
223) Немога аз да те забравя, за мене ще бъдеш винаги мечта. Обичам те и ще те обичам, защото имам право на това.image
224) Обикнах те мъчително и бавно, обикнах те по-малко всеки ден, за да не мога да те забравя, когато си далеч от мен.image
225) Ако ти кажа, че те обичам, това ще бъде малко. Ако ти кажа, че ще умра за теб, това ще бъде много. Затова ти казвам, че аз живея за да те обичам.  image
226) Не търси л
юбовта, там където я няма. image
227) Л
юбовта е празна бутилка с етикет - "мечта".image
228) Всичко за мен си ти, моляте просто ми, не мога да спра да те обичам.                                                                                     229) Ще ти говоря за л
юбов сега, а ти тъгувай по нашите изгубени звезди, по вече отлетелите мечти и примерно вехнещи надежди.
230) Не е нещастно момичето загубило л
юбовта на един глупак, а е нещастен глупакът изгубил последния шанс да стане човек.
231) Има само два начина да се справиш с жените, но никой не ги знае.
232) Който се съмнява прилича на морска вълна - издигана и размятана от вятъра.
233) Защо те срещнах, защо се вл
юбих? Намерих те и те изгубих!
234) Момиче не искам да ти кажа сбогом, но не искам да те виждам да плачеш, затова ще го кажа, сбогом.
235) В тишината има повече красота, дори когато красотата е отвратителна.
236) Поражение на съществува, докато човек не се признае за победен.
237) Не си заслужава да умреш за една л
юбов. Напротив, за нея трябва да живееш!
238) По-лесно е да се скриеш чувствата които имаш, отколкото да се преструваш, че имаш чувства, които нямаш.
239) Ако няма къде да отидеш, ела на себе си.
240) Когато се колебаеш, кажи истината.
241) Прекалено късно е вече да се предаваш, прекалено рано е още да се отказваш.
242) Когато сърцата се разделят, няма смисъл ръцете да остават една в друга.
243) Да обичаш дълбоко означава да забравиш за себе си.
244) Ревността е изкуството да причиняваш на себе си, по-голямо зло, отколкото на другите.
245) Живях по твоите правила, красиво беше всичко до сега. Видя ли, че навън вали отивам си, тръгвай и ти.
246) Къде си ти? В този миг. Аз съм само с мисълта за теб в ноща. Можеш ли да бъдеш с мен в своя сън и своя ден?
247) Обичаш за да задържиш, търпиш и продължаваш не някой друг, а себе си оправдаваш, че може би това заслужаваш.
248) Ти си звезда в моя живот между хиляди звезди, последна молба - чуй ме л
юбов, аз те моля - остани! 249) Когато загубиш едно приятелство не го заменяй с омраза, защото е подло да мразиш човека който до вчера си обичал.
250) Едно сърце безумно те обича, едно сърце безумно се кълне, че вечно тебе ще обича, че вечно тебе ще зове.
251) В живота често е така, когато взимаш, после даваш. Но излъжеш ли л
юбовта - самотен оставаш.
252Обичаш да полуда, обичаш до смърт, но това било заблуда, лъжовни думите били...
253) Л
юбовта е малка уличка в булеварди от тъга.
254) Обичай този който те обича, а не този който те привлича.
255) За последен път - погледни ме, не ме търси - остави ме. Прегърни ме и забрави моето име и от съзнанието си заличиме.
256) Не се старай да принадлежиш на онзи, който принадлежи на друг.
257) Л
юбовта не значи ватър, любовта не значи дим, а значи да обичаш искрено един.
258) Обичах те, но всичко боли, а после умира. Разл
юби ме и ти без вик, разлюби ме, ако още ме обичаш.
259) В живота си обичам 3 неща - Теб, защото не си до мен. Сърцето си, защото те обикна и надеждата, че ще бъдеш с мен.
260) Когато птиците летят в ефира, когато вятъра гали свежите листа и езерото с хоризонта се събира, тогава идва л
юбовта.
261) Без теб не мога разбери, без теб сърцето ме боли. Без теб е тъжна мойта младост, без теб за мене няма радост.
262) Обичам те! Защо да крия? Защо сърцето да мълчи? Тя л
юбовта не може да се скрие! Тя дори в погледа си личи!
263) Леглото ти с бели рози ще покрия, аз всяка роза съм целувал през ноща. На всяка казах колко те обичам и колко пусто е без тебе по света.                                                                                                                                                                                              264) Отиде ли си твоята л
юбима, остава само болка и тъга. Любов все още в сърцето има, ала слабее младата снага. В началото спомена омаен, а другото е край, но край безкраен.
265) Ако човекът е лодка, а живота море, тогава научи се да плуваш добре.
266) Когато розите увяхнат ти ще ухаеш на роза. Когато птиците замлъкнат, ти ще пееш като славей, но когато ти ме зарежеш, аз ще умра.
267) Желая ти букет от рози, покрит с капките на младостта, нежно завит с воала на щастието и прекрасно обвързан с лентата на л
юбовта.
268) Когато ноща потъне в своя разкош, когато не се чува и вълчия глас, тогава в съня ти ще дойда аз, тогава за последно да чуеш моя глас.
269) Обичам те и пак ще те обичам, сърцето ми за тебе все тупти, дори в ада да отида никой, няма да ни раздели!
270) Нека първите есенни лъчи погалят твоите слънчеви коси и в утрото на бъдещия ден спомни си ти за мен.
271) Когато слънцето изгрее и пусне своите лъчи недей забравя момчето с кафявите очи.
272) Ако съм птица ще те даря с вечността си. Ако съм орел ще те даря с гордостта си, но аз съм човек и ти дарявам обичта си.
273) Както чайка не може без море, така без теб сърцето ми ще спре.
274) Светлина си ти за мен. В безвездна нощ звезда. За тебе мисля всеки ден. За твоята неземна красота.
275) Всеки спомен е болка, всяка мисъл тъга, без теб аз немога и без теб аз ще умра.
276) Мисля, че деня е подходящ, за да зарадвам твойта душа с нежно предложение към теб, а това е моята мечта - да бъда винаги с теб.
277) Искам да съм сълза, да се родя в очите ти, да се стека по бузите ти и да се удавя в устните ти.
288) Ако обичаш богатите - не ме обичай, защото има по богати от мен. Ако обичаш красивите - не ме обичай, защото има по красиви от мен. Но ако обичаш, тези които те обичат - обичай ме защото никой не те обича повече от мен!
289) Ти свиваш рамене, уверена си че ще се върна, но уви. Ти всичко ми отне, дори и силата да се обърна.
290) Невидим нека да съм, да не видиш как ме боли. Невидим нека да съм, да не видиш моите сълзи.
291) Навън е мрачно и студено, май се кани да вали. Прости немога да те мразя, обичам те - обичай ме и ти.                        292) Като птица бяла утрото лети, самотата влезе в мойта стая. Гордостта ми днес погуби, л
юбовта и згреших ужасно аз си зная.
293) Вали в очите ми вали, не си признавам. Не не са сълзи, кайи ми как да продължа? Кажи ми защо заваля?
294) Без твойта обич тук, умирам аз от студ. При мен пак се върни и пак ме прегърни. Не мога и за миг да те сменя с друг.
295) Аз страдах, ти не ме разбра. Аз плаках, ти не ме видя. Друга сълзите ми истри, но защо не беше ти?
296) Аз свикнала съм искрено да давам по мъничко от моето сърце, но често го разпилявам и събирам зрънце по зрънце.
297) Бъди дявол за да се почувстваш като у дома си, като те пратят подяволите.
298) Имам всичко на света - само тебе нямам. Зная имам 100 жени, само тебе не. Имам всичко разбери, само тебе не!
299) Споменът в душата ми гори. Спомен от нечакани сълзи. Няма те и празен е света. Празен е света без л
юбовта.
300) Защо се криеш зад лъжи, зад думи купени, кажи... Нали ни свързваха мечти, кажи ми истината ти!
301) Излъга ме. От този ден се скъса нещо вътре в мен. Виновно не бърши очи, не казваш нищо - помълчи!
302) За тебе братко тази нощ ще пия аз, но виното във чашите горчи. Прости ми братко, че не съм сега до теб - душата ми разкъсана боли!
303) Сляпа съм без твоя поглед мил и топъл. Тръгна си покоя, аз съм нощен вопъл.
304) Тръгна си покоя - стой ще полудея. Викам те и страдам в бездната пропадам. Кой ще ме прегърне - светлината да ми върне.
305) Друга когато ти целуваш, мене да виждаш и сънуваш. Друга прегръщаш ли, да страдаш. В бездна от болка да пропадаш. 
306) Кажи ми как да ти простя, да те прегърна, отново в нашата мечта да се завърна?                                                                307) За този край кажи поне една причина, щом л
юбовта ми ти отне сега от болка те проклинам.
308) Всеки спомен гаси се на тръгване, за да пази л
юбовта от щети.
309) Но днес пак съм сам, цял и без тебе вече ям, вече спя! Днес пак завъртя се света, краи сърцето от лед!
310) Всичко ти бе за мен, всичко бях аз за теб. Всичко в този живот. Плакал съм аз за теб дори.
311) Кажи кому насъне се усмихна? Кажи защо ръцете си протегна със толкоз жар и после пак притихна?
312) Как да повярвам, че ме предаде ти, аз бях готов с тебе да страдам за да не те боли...
313) Не се рови в пепелта, няма да намериш огън, знай свършено е с л
юбовта щом чуеш - сбогом.
314) Не вярвай, че жар са звездите, че слънцето грее за нас, но истината се крие в лъжите и знай, че теб обичам аз!
315) Как да останем с теб приятели, щом тлеят въглени в телата ни?
316) Малко е съвсем не ми стига да кажеш: "сбогом", и да отминеш. Нищо свое не остави гледах тебе сама.
317) Обърни се щом ме зърнеш, отмести очи, болест съм и лек за нея не ще намериш ти.
318) Когато лебедът умира той пее пред смъртта, защото знае, че умира в името на л
юбовта.
319) Моля те кажи, дори да са лъжи, че в теб живея аз, че вярваш още в нас.
320) Ходи с момиче ден два, но никога не казвай да, защото те са същества с идиотски сърца.
321) Без теб има само болка, без теб живота е тъга, без теб пусто е на този свят, без нежния ти глас няма за мене радост.
322) Не съм сама, самотата е с мен. Като умра всичко ще бъде наред, живота е преход, самотата по-вярна от теб.
323) От изгубената л
юбов остава само болка, самота, разбито сърце и въпроса - защо? Но по-добре е да изгубиш, отколкото никога да не си обичал.
324) Как без теб сега да живея? Как да се смея аз? Кой ще стопли мойта постеля с устни от жар и страст?
325) Не вярвам, че си грешка в живота ми, дори и да ме боли. Не вярвам, че превърна се л
юбовта в прах под пепелта.
326) В една лъжа се превърна, счупи се л
юбовта. Тя за мен сега се превърна в тъжна горчива сълза.
327) Животът е буря, която ще ни раздели, но ти ще ме запомниш завинаги.
328) Аз поисках и дъжд заваля, не ме гледай с укир в очите, аз обичам дъжда той единствен скрива сълзите...
329) Обичам те, но нея повече. За тебе бих направила всичко, за нея невъзможното.
330) Недей ме гледа, че се смея, смехът е само на уста, весел съм и лудея, а в съцето ми е пустота.
331) Пусто е. Студът сълзи, лед сковава сърцето ми. Късно е и не плачи, тя не вижда сълзите ти.
332) Споменът за тебе ме измъчва всеки ден. Споменът за тебе тъй далече е от мен. Няма да те имам и сълзи да проливам.
333) Мечтая да бъда такъв, какъвто бях тогава, когато мечтаех да бъда такъв, какъвто съм сега!
334) Обичам те единствена си за мене, но ти бе знаеш за това и може би си имаш друг, съжелявам, че получи се така.
335) Ако нямаш това, което обичаш трябва да се научиш да обичаш това, което имаш...
336) Ти беше палаво дете и ти трябваше играчка, подарих ти моето сърце, а ти в играта си го смачка.
337) Ако търсиш истината знай, че тя винаги се крие някъде по средата.
338) Л
юби, обичай казал някога Христос, но дали ще те обичат това е друг въпрос.
339) Дали да ти кажа не? Така ще остана без сърце. Дали да ти кажа да? Така ще остана без душа.
340 Ще мога ли да простя? Сърцето ми казва да, но чувам така добре, душата ми казва - не.
341) Ослепях от думи зли, от чуждите лъжи. Полудях от ревността - погубих л
юбовта.
342) В сълзи душата ми се дави, в бездна от тъга.  Защо ли клетвите забрави и стана роб на суета.
343) Една мечта мен ме вълнува, една мечта в мен гори - да бъдем вечно заедно и никой да не ни раздели!
344) Правя квото намеря за добре и никой и нищо не може да ме спре!
345) Бях млад, красив и жив, виж ме сега една развалина. Дай от твоя дух, дай от твойта кръв, дай ми светлина, спаси ме от смъртта.
346) Затова не ме моли - уморен съм от разбити мечти. Затова не ме моли - уморен съм от измамни сълзи.
347) Не е важно от къде идваш и на къде отиваш - важното е по пътя си да бъдеш щастлив.
348) Трябва нещо да боли, за да усетиш, че живееш.  Triabva neshto da boli,za da Ysestash,che jiveesh!!!
349) Ако имах най-острата стрела с нея бих пробол сърцето си и с кръвта бих написал на небето: "обичам те!".
350) Мога да бъда нежна сълза, мога да бъда златна звезда, мога да бъда вълна в морето, мога да бъда греха в сърцето.
351) Всичко започва за да свърши и да остави спомена, за това което никога няма да се върне.
352) Не е важно къде си, важното е да си там където трябва. Ne e vajno kade si ,vajnoto e da si tam kadeto trqbva ....
353) Ще се помоля... Ще се помоля дано още поне ме мразиш... Тогава мога да се надявам, че няма много да те боли.
354) Да ревнуваш без повод е глупост, но да ревнуваш с повод тогава вече е късно.
355) И да паднеш пак на колене и да молиш пак ще кажа: "не", искам в очите ти сълзи нека те боли!
356) Миналата нощ испратих един ангел да те пази, но той се върна бързо, аз го попитах - защо, а той ми каза: "Ангел не пазя! "
357) Обичам те защо да крия, нима пък смешно е това, смешни са уния които крият л
юбовта. 358) Баща ти е голям крадец принцесо! Откраднал е най-красивата звезда от небето и е направил теб!
359) Неможеш да откриеш л
юбовта, когато тя не съществува. Но неможеш да я скриеш, когато наистина се появи.
360) Така ми липсваш, без теб ще полудея, за тебе знай копнея, не мога да живея без теб.
361) Ако за света ти си никой, за мен ти си целия свят... Обичам те!
362) Л
юбовта е тази която за разлика от разликата не прави разлика.. А ти разлика правиш ли?                                              363) Живота е розов, но ако си добър художник с воля и въображение.
364) Както вълните са част от морето, както тревата е част от полето, така и ти си част от сърцето ми.
365) Обичаш го нали? Ревнуваш го от мен нали? Обичай го, крещи, но той ще бъде мой помни.
366) Ако има свят по-добър от този бих искал той да бъде само в рози и една от тях ще подаря, но истинска ще бъде тя.
367) В мен няма красота която да те привлича, но бъди сигорна, че имам топло сърце, което винаги ще те обича.
368) Обичай ме, събличай ме, искай ме, желай ме.. притискай ме и пак поискай ме.
369) Когато ноща потъне в своя разкош, когато не се чува и вълчия глас, тогава в съня ти ще дойда аз, тогава за последно да чуеш моя глас.
370) Зная за тебе тя е звездата и всичко в нея е сякаш магия. Зная за тебе тя е жената, за нас да мечтая дори и не смея.
371) Има часове за които съм копняла, има мигове за които сам мечтала, но имам и приятел за когото всичко бих дала.
372) Колко страдах, колко горчиви дни, колко болка и мъка ти ми причини. Бях готова, исках да ти простя. Ти закъсня, ужасно закъсня.
373) Често поглеждам луната и нейните бледи лъчи, често си спомням за теб и твоите красиви очи.
374) Искам да ти призная, но как само не зная, че по тебе се увличам и лудо те обичам.
375) Аз всички удари събирах, душата ми едвам не изгоря и ако трябва утре да избирам - отново теб ще избера.
376) Мога да искам, зная да искам, но съм инат и не искам.
377) Пепелта е по-велика от пръстта, защото е горяла. 
378) Работи сякаш не ти трябват пари. Танцувай така сякаш никой не те гледа. Обичай така сякаш не си бил нараняван.
379) Човек трябва да бъде достатъчно голям, за да признае грешките си, достатъчно умен, за да спечели от тях и достатъчно силен, за да ги поправи.
380) Тя е чувство, което дяволите наричат адска смърт, ангелите - райско щастие, а ние хората л
юбов.
381) Няма никаде от мен да се скриеш, ще те следвам аз където идеш ще съм слънце на деня ти и ще съм луна.
382) Всяка една л
юбов идва и си отива, но непоклатимо в сърцето остава първата любов. Пълна с радост и тъга и с нежна топлина.
383) Аз искам нещо да ти кажа, може и странно да звучи - Обичам те, а за мене каквото искаш си мисли!
384) Тръгвам си и губиш ме плаче ти душата, не неможеш никой друг да обичаш както мен.
385) Ако ме гушкаш - недей да ме пускаш. Ако ме целуваш - не мисли да се сбогуваш. Звездичка над теб ще свети и за мен ще те подсети.
386) Едно момиче те обича, но ти не разбра, Погледни го в очите и ще разбереш, че е така!
387) Не вярваме в рая защото живеем в ада, справяме се вече само и нямаме нужда от дявол.
388) Да обичаш, това значи да бъдеш направен от сълзи и въздишки от пламък и вярност, докато станеш - купчина пепел.
389) Ти си толкова далече от мен, вярваш ли, че повече искам, ти да бъдеш винаги близо до мен, знаеш ли че още те обичам?
390) Бъди щастлива аз няма да ти преча. Желая ти успех в л
юбовта. Едно аз искам да ти кажа: "обичах те", но ти не ме разбра!
391) Обичам те ти казвам в този ден, защото ти държиш сърцето ми в плен.
392) На вън изгрява ден, но остава тъмно в мен. За мен единствена си ти. Ти си слънце в моите дни. На вън изгрява ден, но душата плаче в мен. Върни се ти! Безкрайно знай ми липсваш ти! 
393) Спри, спри не си отивай. Знай времето ще ни прости грешките на двама ни.
394) Много те обичам и не го отричам, много те ревнувам и в сълзи нощем пътувам, нощен те сънувам, знай не се шегувам.
395) Небето вдига тъмните клепачи, за да посрещне идващия ден, а аз седя самичка в стаята и плача за л
юбовта отишла си от мен.
396) Аз много те обич


Тагове:   спомени,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. diamant1965 - Готини са!
02.07.2007 10:58
Напомнят ми за ученическите дни! Накараха ме да се усмихвам,за което благодаря!
цитирай
2. zvezdi4ka666 - и аз като малка пишех и събирах спомени ....
18.07.2007 15:20
и аз като малка пишех и събирах спомени ....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: renito0oo
Категория: Хоби
Прочетен: 1581681
Постинги: 95
Коментари: 749
Гласове: 4521
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930